ramki pod tablice rejestracyjne

Reklama na samochodzie – czy warto?

Firma, by móc się rozwijać i generować coraz większe zyski, musi przede wszystkim wyróżniać się na tle konkurencji. Aby tak było, niezbędna jest inwestycja w przekazy reklamowe. Chodzi tutaj oczywiście o dotarcie z ofertą do jak największej liczby potencjalnych klientów, ale by wywołać w nich zainteresowanie produktem bądź usługą, a potem wywołać chęć zakupową, trzeba ich zaskoczyć. To właśnie reklama przybiera dzisiaj rozmaite formy, coraz częściej wykorzystuje się na przykład reklamę na samochodzie.

Reklama samochodowa może występować na przykład w postaci naklejek czy tzw. koguta na dachu. Coraz powszechniej wykorzystuje się też ramki pod tablice rejestracyjne. Ramki tablicy rejestracyjnej nie dają może dużej powierzchni na umieszczenie treści, ale z całą pewnością są subtelną, a więc w pełni akceptowaną formą reklamy. Informacje na nich zamieszczane trafiają do kierowców i pasażerów aut, bo przecież zgodnie z koniecznością zachowania szczególnej ostrożności na drodze, poruszający się samochodem musi patrzeć na pojazd jadący przed nim. Tablica rejestracyjna jest więc doskonale zauważalna.

Jakie czynniki oprócz skuteczności przemawiają za stosowaniem reklamy na samochodzie? Na pewno oszczędności finansowe, ponieważ jest to inwestycja jednorazowa i stosunkowo nieduża, jeśli porównamy ją z innymi formami reklamy. Pamiętajmy także, że im bardziej rozbudowana jest flota aut, tym większe szanse na dotarcie do klientów uzyskuje firma.